I need some coffee


Igår efter skolan hämtade Sheryl mig och Haruko och så åkte vi på knytkalasmiddag hemma hos en familj som är host family. Vi käkade massa god mat och hade trevligt. Träffade en del nya trevliga människor och en del redan bekanta (min spanska kompis t.ex.). Hellyckat!

Känner mig seg idag. Hoppas det inte är lika varmt ute som de två senaste dagarna. Det är sån värme som när man är på charter typ Cypern på sommaren. Men då är man ju van att ligga på stranden hela tiden och inte göra nåt vettigt. Här måste man ju gå till skolan och plugga och hjärnan måste fungera... Men nästa gång det blir såhär varmt igen går jag f*n till stranden istället!

Nu ska jag gå och fixa kaffe och sen se klart American History X som jag började se igår... Sen blir det cykla till skolan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du fått paketet med svenskt kaff???

2008-10-02 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0