Åh Gud...


Sitter här och skriver på en uppsats som ska vara klar imorgon. Eller när jag tänker efter så ska den inte vara klar helt. Men en draft iallafall. Som sedan ska ses över i smågrupper i klassen. Jag har så kallad skrivkramp eller jag tycker helt enkelt inte att det går bra. Jag skriver angående legalisering av marijuana... Det är ju iofs inte helt ointressant men det är så himla mycket att tänka på och jag kan inte mycket om det och har typ noll erfarenhet. Min thesis är iaf: "The federal government should not legalize marijuana but it should be legal to use for medical reasons". Alltså så som det är idag. Nästan. Att röka majja för medicinska skäl är inte legalt federalt vad jag vet. Men i Californien är det. Det tycker jag är bra. Om jag blir allvarligt sjuk och röka brajj kan hjälpa mig eller iaf få mig att må bättre så vill jag kunna använda det. Men att legalisera marijuana rent allmänt tycker jag skulle vara helknäppt. Dock är nog nästan alla i min ålder för det här. De använder ju det redan så det skulle ju bara vara gött att det som tidigare var olagligt nu var lagligt. Själv tvekar jag fortfarande angående marijuana-användande. Det verkar ju som att alla här tycker att det är super minor och många jag känner (där hemma med minsann) har testat. Jag är lite skraj men samtidigt vill man ju inte dö utan att ha testat? :P

Hursomhelst så ska jag skriva vidare en stund och sen kolla SATC. Nån måtta får det vara liksom!


Imorgon:
Spanska 11:10-12:20
Lunch
Göra spanska ca en timme i LAB:et
Skriva mer på uppsatshelvetet och skriva ut det
Ha ENG-100-lektion
Plugga spanska inför quizet på torsdag
Göra ENG-70 läxa

Så imorgon vet ni vad jag pysslar med. Jag är inte här. Så!

Tjarå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0