Thanksgiving (duuudes)


Idag vare som sagt Thanksgiving! En stor högtid här i staterna. Började dagen med att hjälpa till i köket, ta ut hundarna på en promad och sedan hängde jag med Merry och hennes två kompisar Britney och Rachel på en sväng med bilen runt Santa Barbara (de är från out of state nämligen). Vädret har varit helt underbart! (Till skillnad från igår då det regnade hela tiden och jag frös som ett djur). Luften kändes krispig men varm, solen sken, blå himmel och djupblått hav. Vid tvåtiden gick upp till den där parken jag har snackat om där vi picknickade med bubbel och ostar och sånt gott. Senare åt vi traditionell turkey-dinner med massa tillbehör som mashed potatoes, gravy, cranberry jam etc etc. Sjukt mätt jag blev, kunde inte ens kränga en portion (vad har hänt med mig???). Senare vankades det dessert. Apple pie, pumpin pie, cheesecake, glass, varm cider etc etc. Galet mycket mat. Och det värsta (/bästa) av allt är att kylen nu är full av left-overs...

Nej nu ska jag snart sussa. Imorgon blir det plugg, träff med Sarah och förberedelser för LA.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: linnsan

låter som en underbar thanksgiving.

hoppas du får kul i LA!

pussgurka!

2008-11-28 @ 09:58:53
Postat av: linnsan

låter som en underbar thanksgiving.

hoppas du får kul i LA!

pussgurka!

2008-11-28 @ 09:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0