Thanksgiving comin' up


Skola idag med (faktiskt bara en obligatorisk lektion) sedan är det fyra dagars ledighet! Wohoo typ!

Ska snart ta mig igenom regnet till skolan och ha spanska (vi ska bara kolla färdigt en film) sedan ska jag tillbaka hem och jobba med mitt portfolio. Om jag behöver hjälp så är det sista chansen idag då läraren finns tillgänglig i klassrummet från fyratiden i eftermiddag. Får se hur det går för mig. Hade förrästen "utvecklingssamtal" med den läraren häromdagen och det gick mycket bra :) I princip bara beröm!

På tal om Thanksgiving så ligger det nu en 18 pounds kalkon i köket och tinar. Och ikväll så  kommer Merry med två vänner hem hit!

Hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0