Känslan av att vara tillfreds


I morse blev Sheryl sen till jobbet så hon undrade om jag kunde ta ut hundarna. Och jag hade mycket tid så jag tog de till parken utanför vårt hus. När ni kommer och hälsar på ska jag visa er den parken. Den är helt underbar. Inte en park park utan mer ett strövområde men den kallas Elings Park. Man har utsikt över havet och bergen. Ska gå dit och kolla solnedgången någon gång. Glömmer det varje kväll. Kanske kommer ihåg det imorgon. Iaf, åter till hundpromenaden. Släppte lös doggsen, de skötte sig bra (=ingen cykel kom och gjorde Rosie rasande), solen sken som vanligt och utsikten var som sagt bedårande. Just i den stunden kände jag att jag inte ville vara någon annanstans på hela jorden. Underbar känsla.


 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Imorgon 7.30 p.m i business build. Kostar 5 dollar i dörren :)

2008-11-21 @ 05:13:50
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0