Jag är i musik-paradiset!


Shreyl och jag har precis tagit in tre stora kartonger fulla med CDs! Vilken lycka! Sitter med datorn och rippar Flogging Molly för fullt. Måste ha nytt i iPoden.

Det var kul att se några tennismatcher! Såg en svensk kille som jag träffat en gång tidigare på nån fest spela. Han förlorade men jag tyckte han var duktig :) Hittade två av hans kompisar på läktaren och vi hade en trevlig stund. Även om vi pratade för högt och för mycket för vad som anses vara lämpligt under en tennismatch :P Sen visade det sig att en av dom har bil och bor åt mitt håll så jag tiggde skjuts :)

Nu ska jag fortsätta med musiken och bara slappa, käka lite middag och senare bege mig till Sarah som har besök från Sverige. Får väl se om vi kan festa till det lite :) Åh vad jag saknar Systemet just nu! Eller att bara vara gammal nog helt enkelt. Är sjukt sugen på Guinness och har varit några dagar nu... Märklig craving.

Ses imorgon eller nåt!

Ciao,

Kommentarer
Postat av: GM

God morgon =) allt bra idag?

2008-11-09 @ 12:04:47
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha oekj! nemen såklart jag också kmr chilla i trasiga jeans och en stor tee :D jag tkr det ska bli skönt att slippa tänka på vad man ska ha varje morgon :) bara ta första bästa

2008-11-09 @ 14:13:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe. guinness, sitter alltid fint.

2008-11-09 @ 18:43:33
Postat av: julle

när du kommer till london får vi gå ut och stilla dina öl cravings! kom precis hem från puben, blev inga guiness dock, men några fosters och drinkar:) miss you lots sis!

2008-11-10 @ 00:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0