It's raining... hallelujah!


Fast inte så kul för de områdena som drabbades av branden... Vet inte riktigt varför det är så dåligt men det är det säger de på nyheterna och sådär...

Hade som sagt två exams idag, ENG 70 och tennis. Gick väl rätt bra. Engelskan gick bättre än tennisen (som var rätt svårt och jag pluggat sådär till...). Sen fick jag vänta en bra stund i regnet på busshelvetet så jag var rätt matt när jag väl kom hem blöt och kall. Har druckit te och ätit cookies så då blev jag på lite bättre humör och sedan tog en jag nap. Nu ska jag strax bege mig ut i regnet igen för att gå till frissan (eller f*ttan som syster sa när hon va liten haha). Det blir nog lugg igen! Suck, att jag alltid velar fram och tillbaka... Men hellugg är ju så snyggt!!! Måste nog skaffa en plattång isåfall så jag får väl ev. svänga inom drugstoren och köpa den billigaste för typ 25 dollar...


Ikväll ska jag bara slappa och finputsa på mina tre ENG 100-uppsatser och börja fixa till min spanskauppsats samt fundera på hur jag ska presentera den...


Ciao,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0