Helgplaner


Eftersom tiden börjar bli knapp och finals etc. närmar sig blir denna helgen en typisk plugghelg. Men det gör inte så värst mycket för nästa helg kommer bli så kul! Då är vi lediga fyra dagar istället för två eftersom det är Thanksgiving på torsdagen! Då kommer Merry hem från San Francisco och vi ska ha värsta middagen. Kalkon och grejor ni vet. Och lördag - söndag ska jag och Sarah till LA :) Sjukt taggad inför den helgen!

Men...

Denna helgen ser ut såhär:

Idag fredag: Plugga lite ENG 70. GÅ till skolan, äta lunch, ha ENG-70 lektion. Stanna till hos en frisör nära där jag bor för att se om det finns nån ledig tid idag (mina toppar börjar bli slitna). Hem och plugga ENG-100 och tennis. Eventuellt ta mig till skolan halv sju för att gå på modevisningen där.

Lördag: Plugga ännu mer tennis, ENG 70 och spanska. Se "Twilight" med Sarah på kvällen. :) Helgens höjdpunkt (hoppas jag!).

Söndag: Plugga + träffa Lucía som varit en vecka på Hawaii. Ska ge henne texten till vår final exam i ENG 70 som är på tisdag + hon ska hjälpa mig med min spanskauppsats.


Ska se till att hinna med en promenad på stranden och att sitta nån timme i solen för att få lite färg också...


Eftersom min kamera inte vill ladda bilder från kameran till datorn så kommer här lite gamla bilder (för en blogg utan bilder är ju rätt tråkig):


"Min" strand.


Elings Park precis utanför huset. Havet i bakgrunden.


Mitt "hood". Segaste backen som jag går i varje dag...


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha för jag suger på engelska!!

2008-11-22 @ 00:23:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

förstår jag :D fina bilder!

2008-11-22 @ 10:19:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0