Helg igen...


Nedrans brand alltså! 110 hur nedbrunna. Och nu snackar vi inga små skjul eller nåt, nej, typ mansions i vissa fall... Såg en bild på en utbränd Porsche i tidningen också... Oh well.

Igår softade jag och min mensvärk hemma i soffan. Kollade Taxi Driver och käkade smaskiga saker. Tråkigt men det enda jag pallade.

Iaf, nu är klockan är nio och jag är redan uppe! Hade iofs gärna sovit lite längre men vaknar man när det är alldeles ljust och sådär så är det svårt att somna om. Om några timmar ska jag ta bussen till en vän ute i Isla Vista där vi ska glassa på stranden. Sen får vi väl se vad som händer. Festande finns det tyvärr inte rum för... Ska börja en liten detox imorgon nämligen. Och plugga. Så jag kommer nog hem hyfsat i tid tror jag!

Ha en wonderful lördag/lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: pappa

Talkin´to me? Talkin´ to me?

2008-11-16 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0