Fuck detox!


Det har knappt gått ett dygn sedan jag åt mitt sista mål men jag känner mig redan så jävla kass. Fram till typ kl 4 gick det prima men efter det kom huvudvärken med stort h. Så tyvärr kommer jag ge upp imorgon morgon. Jag kommer inte klara att vara i skolan och skriva viktiga uppsatser om jag ska må såhär. Tyvärr. Men jag tror verkligen att det kan fungera och vara bra för kroppen. För det är ju skrämmande att se hur addicted man är till kaffein, socker, etc.  Vad som också gjorde det här svårt var att det smakade så jävla vidrigt!!! Första flarran gick väl men sen smakade det värre och värre. Jag klöktes fan nästan nyss när jag tog en klunk. Så där bestämde jag mig att en dag får var enough. Sheryl blev nog lite besviken dock för hon ska/skulle(?) joina mig imorgon. Hon har gjort det innan och tycker det smakar GOTT. Själv har jag blivit så skadad av en dags detoxande att jag aldrig mer kommer att ha nån jävla lönnsirap på mina pannkakor.

Så, imorgon ska jag TUGGA MAT. Men bara nyttig sådan.

Ciao,


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du slutade med det där knaset! Du var i Kristianstadbladet i dag med bild ang bränderna!

2008-11-17 @ 08:38:12
Postat av: Anonym

Bra att du slutade med det där knaset! Du var i Kristianstadbladet i dag med bild ang bränderna!

2008-11-17 @ 08:38:37
Postat av: Pappa

Bra att du slutade med det där knaset! Du var i Kristianstadsbladet i dag med bild och allt ang bränderna!

2008-11-17 @ 08:40:10
Postat av: linnsan

KÄNDIS!!

2008-11-18 @ 01:15:07
Postat av: linnsan

det hela är mycket intressant.

och jag tror detox är det ultimata om man på snabbast möjliga sätt vill bli av med ett socker/koffein beroende.

Sen att det är ogenomförligt för en normal människa, det är ju en annan femma.

2008-11-18 @ 01:16:35
Postat av: Sofia

----> Linn: Jaa, jag önskar att jag nån gång kunde genomföra det. Men som sagt, man är ju ingen superwoman direkt. Och såå jävla illa är det väl inte att vara kaffeberoende?? Kunde ju varit bra mkt värre. Är nog bättre att satsa på en sak i taget, typ först ta bort sockret och så vidare.Oh well. Don't fucking try it säger jag bara. Kändes som jag hade den värsta bakfyllan i hela mitt liv.

2008-11-18 @ 21:15:56
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0