Det där med rubriker alltså...


Tisdag. Har typ inte gjort nåt vettigt än så länge. Käkat frukost. Svarat på lite grejor på fejjan. Lyssnat på The Clash. Tagit en sväng med hundarna (VARMT ute idag...). Nyss slängt i mig lite nudlar och en avokado. Ska strax cykla till skolan och ha engelska och sedan tennis. Gillar inte tennisen. Jag är sämst och det är tråkigt och det känns inte som jag kommer nånstans samtidigt som jag inte orkar ta tag i det. Lätt ingen tennis nästa termin. I eftermiddag ska jag bara plugga spanska och lite annat stuff.

En ganska tråkig dag med andra ord... Känner mig inte riktigt på topp rent fysiskt heller men meeeen...

Ciao,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0