Buenos Aires sommaren 2010!?


Börjar verkligen gilla att lära mig spanska och jag ska självklart fortsätta nästa termin! Tror att det sporrade mig mycket när jag träffade (snygga) killar från Venezuela i helgen (he he). Det blir mer konkret då man kan använda sin spanska i vardagslivet. Så nu är jag mer taggad än någonsin!

Dessutom så har jag och Ana smidit planer! Vi läser spanska tillsammans. Och skolan anordnar Study Abroad i Buenos Aires, Argentina dels hela terminer och dels somrar. Så vi planerar att jobba röven av oss hemma den sommaren som kommer för att nästa sommar bo i Argentina!! Hur underbart vore inte det?!?! Sägs vara en magisk stad.

Me gusta hablar español ahora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0