Bättre har man mått


Fyfan alltså. Vilket fruktansvärt magont jag fick igår. Inte av denna värld kan jag lova. Vet inte riktigt varför vilket irriterar mig mest. Om det är matförgiftning borde ju de andra må kasst också. Eller är jag allergisk mot något som jag inte känner till? Det värsta är att det inte gått över än! En natts sömn brukar ju kirra det mesta men icke då. Är också allmänt frusen (har just nu två yllekoftor på mig, well, en är för billig för att vara det, men ni fattar värmefaktorn), har huvudvärk och är helt trööött. Kan det bero på att jag går på antibiotika (magontet uppstod en stund efter att jag tagit tabletten)? Iofs har jag gjort det ett tag och inget liknande har hänt innan. Tänkte att det kanske var en fis eller bajsakörv på tvären men så verkar inte vara fallet. Irriterande som fan är det iallafall eftersom jag ska till LA imorgon vilket jag sett framemot! Men det ska nog gå bra för tror jag är bättre imorgon. Behöver plugga en hel del idag men det känns inte så lockande just nu... Ska ta bussen och träffa Sarah vid fyra så tills dess ska jag försöka sova och vila upp mig. Sedan efter middagen ikväll får jag ta itu med plugg och sedan lägga mig tidigt...


Hoppas ni mår bättre,

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske åt för mycket av den goda maten? Hoppas det känns bättre nu!

2008-11-29 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0