Wtf?


Vad hände med solen? Jag hann bara steka min kropp i drygt en timme. Illa! Nu regnade det tom lite nyss... Buhu. Fast ändå inte, nu kan jag med gott samvete sitta inne och kolla på filmen "O Brother, Where Art Thou" :) Har nyss laddat ner. Ikväll blire nog "Michael Clayton" (hmm, börjar likna Clooney-tema detta ju) och "Freaky Friday". UTAN godis. Beach 2008 är på g nu om man säger så. Hjälp. Ska köra på Crosstrainern som vi fick hem i veckan med. Sen ska vi tydligen grilla ikväll...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: linnsan

hejsan! vad kul att du har fixat sommarjobb. i'm so proud of you! vad är det för jobb du fått?
jag har en. hemsk. kväll minst sagt. var ute på lite hyss igår. suck, ja du känner ju mig. och idag är pappan här, how shall i put it. mer eller mindre ASKUKHELVETESFÖRBANNAD. i don't knwo how i do it, God i hate myself. but not as much as i hate everybody else. hihi.
dagens date blev inställd. istället zappar jag mellan sex and the city och the black dahlia samt ghostrider på tv.
ciao älskling. miss you
pusspuss

2008-05-04 @ 02:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0