Vilken härlig dag!

Åh en sån härlig dag! Som Ted Gärdestad en gång sjöng <3 Gick upp vid åtta och gick min walk, helt ok. Varmt och soligt vilket ju gör det hela lättare. Sen fick jag den fina idéen att åka till Balsberget med syster och hunden. Så det gjorde vi. Helt underbart! Jag älskar att vara ute i skogen. Bilder nedan. Sen handlade vi lite och nu har vi käkat lunch och druckit kaffe. Nu sitter jag nere på mitt rum och ska ta tag i USA-stuff. Boring men nödvändigt... Ikväll planerar jag att laga mat till familjen och kanske se Annie Hall!

Laters,

 image212
Vackert
image213
Jag och den äckliga lilla saken
image214
image215
Längst upp pustade Fiona ut :P
image216
image217
Syster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0