Valborg dårå

Valborg var trevligt! Mia kom hit redan vid tretiden och vi slappade, fixade oss, gjorde sallad, fikade osv. Sen åkte vi till Torsö med Klara och hennes Magnus efter att ha mött upp de andra. Kvällen blev jättetrevlig med mat, dryck, bastubad och bad i havet (knappt för min del dock :P). Sov gjorde jag dock inte alls mycket. Jag och Mia delade rum med en tjej och en kille och killen snarkade konstant. Trots mina försök att putta på honom och väsnas lite extra. Åkte hem tidigt med nån kille och Mia och två andra. Hem och slappa, käka och sova nån timme. Sedan bjöd morsan mig och bror och syster på fotboll :) KFF - MFF i Svenska Cupen. Åh åh åh vad jag längtar efter Malmö FF. Idag ställde de upp med ett rätt kasst lag, men Daniel Andersson var med, han är min all time favorite. Nästa vecka blir det nog match i Malmö med syrran :)

Men nu har jag fixat lite inför imorgon, lagt fram snygga kläder och grejor jag ska ha med till jobbintervjun i Malmö (jobbet ligger dock i Tollarp). Hoppas VERKLIGEN att jag får det! Vill ju ha cash att använda till flytten till USA! Nu ska jag fixa mig och sen slappa med lite Friends innan jag somnar :)

So long! Vi ses imorgonkväll typ! Kanske kanske kanske har jag då lyckats knäppa en bild på Johan Glans och mig?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0