Tröttsamt

Trots att jag bara jobbat en dag är jag redan trött på det. Och på att jag knappt hinner nåt mer pga måste cykla in till stan och ta buss och sen samm grej hem. Missar massa tid. Men men. Bara att uthärda. Och imorgon är det ju fredag! Och nästa vecka får jag sovmorgon varje dag! Måste iofs jobba till kl tolv... Fan jag hatar mitt liv just nu. Vill att det ska bli "lov" för min del. Men då är det bara cirkus tre veckor tills jag flyttar till USA. Då ska jag äntligen gå i skolan igen! Som jag har längtat efter att få gå i skolan igen! Önskar nästan att jag bara hade haft ett halvt sabbatsår. Dels för att jag gillar att gå i skolan, dels för att jag inte gjort nåt vettigt den senaste tiden och sist men inte minst för att man (jag) glömmer snabbt!!!
Men men, nu ska jag kolla ett Vänner-avsnitt, läsa lite och sen försöka somna. Vill inte att det ska bli morgon...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Ippa

Haha.. Han är inte ens snygg, fattar inte varför alla tycker det faktiskt.

2008-05-09 @ 17:24:30
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0