This is really happening


Fick hem massa papper och grejor från min nya skola igår! Bekräftelse och allt stuff som behövs för att ansöka om visum och CSN. Better get started... Ett dokument var från U.S. Department of Justice, I mean, how cool is that? :P
Fick också hem papper att fylla i om jag skulle vilja bo hos en familj. 800 $ i månaden inkl frukost och middag. Det är billigt då de flesta boenden verkar kosta runt 800 och då såklart utan käk. Sen är ju frågan om jag verkligen vill bo hos en annan familj. Jag menar, det beror ju HELT på hurdan den är. Iofs skulle det kännas tryggt och bra sådär i början. Jag reser ju trots allt helt ensam till ett land jag aldrig varit i innan. Får fundera mer på det där...
Och verkligen läsa alla förbaskade papper...

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Eller jo, jobbat från åtta till halv två. Står helt och håller fast vid vad jag sa igår. Ahr, den där ungen är så jävla söt! Han vill hellre leka med frööööööken (läs: jag) än de andra barnen. Gull!!
OK, nu när jag ser detta i skrift så ser jag vilken tönt jag har blivit. Sorry. Can't help it.


Imorgon har jag planer på att 1) om det är en loppis besöka denna 2) om så inte är fallet ska jag ut på en riktigt riktigt lång cykeltur. På kvällen ska jag faktiskt kolla in ESC. Which I didn't yesterday.


Tror nästan jag ska sova nu. Skulle vara skönt att inte totalt sova bort en helg nu när jag faktiskt förtjänat den för en gångs skull.

Kom btw på att det var längesen jag la in en bild och det blir ju så mycket roligare med bilder,... Så här kommer lite somriga bilder eftersom det var så somrigt och skönt ute idag:
 image205
Jag och farsan i Carcasonne, Frankrike 2006. Vill till Frankrike igeeen!

 image208
Beachen i Gruissan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0