Tengo frio

Gud vad det har blivit kallt helt plötsligt då. Hade på mig jättemycket kläder när jag cyklade till skolan imorse, men höll ju lik förbannat på att förfrysa. Här i mitt rum i källaren är det nästan lika illa. Min fötter är som isklumpar trots filt. ARH hatar! Känner mig så krasslig när jag är frusen.
Jaja, nu ska jag nog ta ett bad och tävtta håret och sen hoppas jag att käket är klart...
Kvällen blir soft med liten promenad (i Sibirien?), teve och te. Ska beställa från forever21.com också eftersom syrran inte bestämt sig igår...

Imorgon blir det jobb igen och på kvällen nåt sorta mingel/event på Sandelins. Dryck, snack, mode, smink etc. Fick en inbjudan för två av nån bekant till mor. Nice!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0