Sorry for the lack of updates...


Har jobbat hårt i fabriken torsdag och fredag. Från sju till halv fyra. Fy fan. Det är jobbigare än jag trodde men jag antar att det flyter på efter ett tag. Det jobbiga är de tidiga mornarna. Jag kan inte somna innan halv elva/elva och sen måste jag upp halv sex. Efter en vecka med de tiderna så byter man och jobbar 15:30 till 00:00. Så vänja sig hinner man ju knappt... Jaja, pengar är pengar. Vill kunna leva utan att snåla hela tiden när jag pluggar i USA.

Igår var typ världens mysigaste kväll! Körde ner med syrran och Mia till stranden vid Yngsjö och grillade och gjorde en stor eld. Varmt och skönt, solnedgång och alldeles precis vad jag behövde efter jobbet. Idag har jag mest slappat, varit i solen. Har lite ont i halsen och det är ju väldigt olämpligt. Idag fyller lillebror 16! Så han har firats med lite grillning och tårta med lite släkt. Nice! Nu ska vi nog snart sen en film han tjatar om :P Sen ska jag nog bara kolla Vänner och kanske nån annan film och dricka te resten av kvällen. Syrran är inte hemma dock :( Imorgon ska nog vi två köra iväg en sväng, kanske Haväng! Ska ju bli sol och 25 grader :)

Ha det bra allihopa!

Ciao,

image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0