Söndag. Mitt nattduksbord.

Jo jag känner mig rätt positiv ändå! Vädret idag är strålande, men det är tydligen kallt ute.

Planerna för dagen blir:
träna minst 20 min på Crosstrainern
duscha
sitta på altanen och läsa
snabbstäda och göra fint på rummet
fota tv:n och dvd:n och lägga in på Blocket
montera ner ovanstående
cykla till Klara för att där ta en walk med henne och Johanna och sedan käka middag och ha de trevligt!

Yes, så ser min dag ut!

Linn:
Imorgon ska jag skriva dej ett långt mail, och denna gången vill jag ha svar!!!

Ciao,

image201
Got some reading to to :P

Nerifrån och upp:
Stor Citatboken (bokrea)
Snabbmatslandet (loppis)
California as a place to live (snodde från päronens bokhylla)
Munken som sålde sin Ferrari (fick av mor)
Två nötcreme och en moviebox, Filip och Fredrik (bibblan)
Lonely Planets Los Angeles and Southern California (bibblan)
Charlie y el gran ascensor de cristal (bibblan)
America's Hidden Corners (bibblan)
Heat and other stories by Joyce Carol Oates (bibblan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0