Livet kunde varit bra mycket värre


AAAAH. Sitter ute på trädäcket och solar och läser lite. När det blir för långtråkigt fixar jag lite i trädgården, vattnar och så. Eller dricker en hallonsmoothie. Det är inte ett moln på himlen och solen steker. Jag blir brunare och brunare och varmare och varmare. Dock har jag varit duktig och tagit lite solkräm på armarna och i ansiktet.

Jag vet, jag skulle jobba, var på jobbet men ungen kom inte, som jag trodde. Pratade med hennes lärare, fanns inte så mycket mer att göra sa hon. Så jag cyklade hem igen. Fick lite bra motion iaf.

image228
Solen är stark men inte riktigt som på Cypern (bilden).



Planer för resten av dagen:
* sola vidare, käka en smarrig men nyttig lunch, lyssna en massa på Robyn och Ted Gärdestad
* crosstraina eller powerwalka
* powernap
* duscha och göra mig snygg
* in till stan och shoppa lite smink, kräm etc + vin och cider + frukt och grönt. Antingen själv med cykeln eller med Julia vid femsnåret med bilen
* fixa lite här hemma
* käka nån form av middag
* fördrink på altanen med syster, Maria, Calle och nån till.
* UT

Vad gör ni idag och ikväll?

CIAO,

Kommentarer
Postat av: Jessica

Allt bra med dig? :)

2008-05-30 @ 11:52:36
URL: http://plastiquefashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 11:54:17
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du får en bra dag, och en bra helg :D

Kramar!

2008-05-30 @ 12:09:14
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0