Lite mainstream...

För 5 år sedan gick jag i åttan på KMS. Sysslade med ridning på fritiden och var skötare i Fjälkestad, ett av de bästa åren i mitt liv!

För 3 år sedan gick jag ut ettan från Österänggymnasiet. Var tillsammans med Fredrik och mådde väl ganska bra. Var sjukligt intresserad av MFF, hade årskort på Malmö Stadion och åkte på varenda hemmamatch. Öresundstågen kändes som mitt andra hem.

För 1 år sedan tog jag studenten från Österäng och var väldigt lycklig men samtidigt lite förvirrad och vilsen. Sommarjobbade och det var tråkigt men helt OK.

För 3 månader sedan kom jag på att jag ska plugga till journalist i USA. Sökte massa jobb men fick inte mer än lite vick.

Igår cyklade jag 5 mil (till Immeln och tillbaka). Grillade med familjen och såg ESC och käkade godis tills jag mådde illa.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Om ett år har jag precis avslutat mitt första år på Santa Barbara City College, CA, USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0