JAG KOM IN! CALIFORNIA HERE I COME!!!!

Yeeeey! Fick besked från Santa Barbara City College! Jag kom in! (Jävligt väntat iofs). Så i nästa vecka ska det bokas flyg :) Ska redan nu i slutet av veckan betala in bekräftningsavgift (3000 spänn!!!!!!). Så nu känns det lite lite lite lättare att gå till jobbet. När det är jobbigt så tänker jag på USA och att jag vill ha pengar där. Då går det lite lättare...

image198

Oh well, nu ska jag duscha, klä mig, ut med hunden, slappa med Vänner och fika snabbt. Sen vid två är det dags att ta bussen till stan och sen till jobbet. Äckligt att jag börjar halv fyra men måste åka hemifrån redan två. Körkort är nog ingen dum idé ändå. Men nån här på jorden ska ju tänka på miljön också...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Olyckssyster

Vad kul, Grattis! Vad ska fröken studera?

2008-05-13 @ 22:40:12
URL: http://cutethoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0