I löv billig shopping @ loppisar


image186
Helt underbart mönster!!! Nåt italienskt märke called "Fiorio". Made in Italy for NK står det också. In på kemtvätt och denna blir riktigt nice!
image187
image188
Stor halvlång skjorta, lång riktigt röd plisserad kjol (ska kortas rejält though och så ska jag dra upp den så det sitter i midjan).
image189
Ännu en underbar sjal med 60/70-tals mönster.
image190
Liten kuvertväska, skärp (det står "Boy scouts be prepered"), bok om USA och snabbmaten (fick av far).
image191
Sweater från "Le coq sportif". I love! Säkert minst tjugo år gammal med skön slitning.
image192
Skärpet.

ALLT detta för tjugo spänn! Förutom boken för tio och väskan för fem! Nu vill jag aldrig mer handla nytt när man kan handla såhär mycket fint för så lite stålar.

Kommentarer
Postat av: Olyckssyster

Grattis till fynden, visst är second hand underbart!

2008-05-04 @ 15:42:11
URL: http://cutethoughts.blogg.se
Postat av: Sigge

nejmen gud! fantastiskt. tulpansjalen skulle jag hugga av min arm för och tischan var superfin! var har du hittat allt detta fint? snälla säg i sthlm...

2008-05-04 @ 15:47:02
URL: http://sigrids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0