Huuu

Fyyy vad sleten jag känner mig!!! Kunde inte somna igår så det blev för lite sömn. Nu sitter jag här och har precis käkat lite. Måste varva ner lite innan jag kan somna tror jag.
Jobbet känns väl ganska OK. Fick skjuts hem av en "farbror" (en jättesnäll tekniker eller nåt) som bor i närheten. Så blir det imorgon och övermorgon så far slipper hämta. Känns bra. Annars så är det rätt jobbigt att jobba som jag gör denna veckan. Går om nästan hela familjen. Sist jag såg Gustav t.ex. var i söndags kväll. Kommunikation sker mestadels via lappar. 

 Imorgon fyller far år, men vi firade honom lite i helgen och ska göra mer i helgen som kommer I guess. Men jag la mina paketer till honom i köket :)

Kanske lite tidigt att snacka helgplaner nu men iaf så ska jag och Julia nog till Kivik där jag ska bjussa henne på räkfrossa på Buhres fisk. :) Stannar väl till i Haväng med och softar. Annars så ska jag not träffa Klara och börja fixa med USA och annars mest slappa med film och så. 

Ciao och god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0