Hej bloggen!


Kom hem i rimlig tid igår och somnade sött strax innan kl tre. Cyklade hem och det var en mindre angenäm upplevelse eftersom det fortfarande är jättekallt på nätterna. Jävla Sverige.
Det var trevligt som fan att träffa Lasson igen, vi har ju inte setts sedan i julas och då hade jag varit i Spanien i drygt tre månader. Men nu har vi 9 veckor på oss att hänga! Dock ska väl hon jobba en del... (Jag vill med!!)
Kanske ska träffa henne imorgon med eller nåt.

Annars så ser jag framemot studenten nu, många gamla kompisar från Montessori-tiden :)

Men nu ska jag och far och kanske syster till Knislinge på den stora loppisen! Jag räknar med många fynd och the korv is one me!

Laters,

Kommentarer
Postat av: Al-Delemi

Såg att du inte gillar Bert Karlsson. Jag håller med dig om det, han är verkligen ett svin. ( Blir irriterad på mellanrummet mellan hans framtänder också ).

nice blogg btw ;)

2008-06-01 @ 23:49:08
URL: http://abdalla.blogg.se
Postat av: Sofia

Nej precis, hatar Bert! Fattar inte hur svenska folket kan "godkänna" honom som de gör. Han var fan med i ett rasistparti! Blä på honom!
"Nice", really? :) Designen är inte så fin för jag är sämst på datorer :P
Din ser med trevlig ut!

2008-06-03 @ 12:40:03
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0