God middag (lax) och fin musik (Tchaikovsky)


Den goda middagen (pestolax med bulgur, hollandaise och grönsaker) ligger stadigt i magen. Sitter på rummet och lyssnar lite på Tchaikovsky. Underbart fint.

Lite change of plans, ska jobba fyra timmar imorgon och inte träffa Maria. Det får bli fredag och/eller lördag istället! Ser framemot det! Vi ska ut :)

Segt som fasiken att en rektor ringde och ville att jag ska jobba (på det tråkiga stället som jag inte gillar så mycket) fyra timmar imorgon. Sa ja. Någon timme senare ringer rektor2 från den skolan jag gillar och där min lilla favoritunge går! Hon ville att jag skulle jobba nio timmar. Hejdå ganska mycket cash och en rolig arbetsdag. :( Anyways, man håller vad man lovat så jag jobbar på det trista stället imorgon. Och nu lagar far min cykel så jag kan ha den... Sen ska jag jobba sex timmar på fredag på samma ställe ju. Ångest på det! Men men.


Nu ska jag nog kolla lite O.C. säs 1. Sedan borde jag aktivera mig med nåt redigt... Har dock hunnit mycket idag!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0