Det har hänt en del sen sist. Onekligen...

Sedan sist jag skrev har följande av betydelse hänt:

Igår vaknade jag av att min kontaktperson på bemanningsföretaget ringde och sa att de på syltfabriken i Tollarp inte vart nöjda med mig. Jag blev alltså avskedad. Detta helt utan förvarning. Det sjuka var att jag fortfarande var på nån slags utbildning. När jag sedan frågade varför så "kunde han inte gå in på detaljer". Ursäkta mig men detaljer är precis vad jag vill ha. Man vill ju såklart veta vad man gjort för fel.
Jag blev såklart skitledsen och kände mig illa behadlad. Jag har alltid varit den typen som sköter sig, den som man kan lita på. Fråga vem som helst som känner mig liksom. Jag får aldrig IG på prov och arbeten i skolan (faktiskt oerhört sällan sämre än MVG). Jag har aldrig misskött ett jobb. Jag är inte en person som blir avskedad. Well, until now I suppose. Det sorgligaste är att jag tyckte jobbet var jobbigt som fan men jag kämpade varje varje minut jag var där och var helt utmattad när jag kom hem. Och visst, jag passade inte in bland kollegorna men jag var trevlig och positiv mot alla.

Självklart är jag bitter och fortfarande arg och ledsen. Jag går ju miste om massa pengar jag behöver. Men kanske fanns det en mening med detta. Kanske det ligger nåt annat jobb och lurar? Vad fan vet jag.


Det jobbiga är ju dock att jag nu är tillbaka på ruta ett vad gäller jobbsökande. Ska iofs iväg till skolan om nån timme för att lämna tidsrapport så då kan jag passa på att säga att jag numera är öppen för vick...

Ahja nu vet ni det här...

Adieu!

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ha en najs fredag ^^

2008-05-16 @ 11:33:22
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej!
hur är det me dig?
Angående jobbet, blev du verkligen avskedad bara sådär?

puss och kram

2008-05-16 @ 16:51:33
URL: http://sandraaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0