Dagens


image226
Chinos från H&M, systers blus, skor från Vagabond förförra året (?), min underbara Fiorio-sjal (loppis!), solglasögon Åhléns.


Efter dagens jobb kan jag säga att: God, I seriously hate that kid. Grejen är den att hon kommer inte att vara där imorgon, men det vet inte skolan och jag vet inte det till hundra procent. Oh well, jag går dit och sen drar jag faktiskt hem när (om) jag ser att hon inte kommer. Surt dock att stan inte öppnat när jag cyklar därifrån, kunde man ju handlat lite. Gjorde nämligen inte det idag...

Känner mig lite däckad och trött. Pallar nog inte träna så nu ska jag gå och göra kaffe och kolla på O.C. eller vänner tror jag. Eller läsa nåt kanske.

Laters,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0