Då var man klar då


Velade mellan två outfits... Klänningen jag hade kändes för proper och mörk så nu har jag vit blus som framhäver solbrännan, utsvängda Lee-jeans. Vanliga ballerina. Kuvertväska i blått och svart med stenar på. Rött läppstift och håret utsläppt och plattat.

Nu har familjen käkat entrecote och nypotatis och svenska jordgubbar till efterrätt. Sitter och väntar på Lasson och Calle som snart är här. Då har jag laddat upp med liten ostbricka, vin och amerikansk cider


Ska springa och kolla om jag har batterier att fylla kameran med! Och nån parfym måste jag med ha!

Laters,
 

Kommentarer
Postat av: Ippa

Känns sjukt bra :) 5 dagar kvar :D

2008-05-31 @ 09:05:46
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0