Bläää


Väcktes tjugo över åtta av ett telefonsamtal från en rektor på en skola jag inte varit på på ett tag. En timme senare var jag där. Sjukt tråkigt och olustigt. Ska tyvärr jobba imorgon också. Och på fredag men det visste jag sedan innan. Men behöver man pengar så...

Men nu är jag hemma och sitter och myser i köket. Har precis fikat macka, ägg och grönt te. Älskar när det är alldeles tyst och tomt i huset. Bara syster och jag hemma. Morsan och farsan på jobbet och Gustav är på klassresa i Berlin. Så skönt att slippa tonerna från hans elgitarr...

Igår bestämde jag mig för att ansöka om att bo hos en famij i USA, något som erbjuds internationella studenter. Det främjar till att ge studenterna en bra grund för att få bra studieresultat och en trygg miljö samt att integreras i det amerikanska samhället med deras seder och kultur. Tycker det känns väldigt skönt att veta att man har boende när man kommer plus att jag har någon att prata med och så kan det ju vara kul om de jag bor hos har kids i min ålder. Sen behöver jag ju bara handla luncher och mellanmål. Så är det med det iaf. Ska ta tag i visumansökan, CSN och det här med familjen på onsdag. Måste maila Kilroy Education och så med.

Men men, nu ska jag slappa vidare. Kolla lite Vänner och så.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0