Ännu en...

dag i arbetslöshetens tecken. Oh well. Livet går inte under. Nåt nytt skit ska jag väl kunna hitta.

Igår åt vi Oreo-kex med grillade marshmallows till dessert, rekomenderas varmt! Sen kollade vi "A Walk To Remember" och åt chips och glass. Känner att det blev lite väl mycket att äta igår... Försöker att inte bry mig alltför mycket dock.

Idag vaknade jag pinsamt sent (tjugo över elva) men nu har jag iaf käkat och ska nu antingen hjälpa till att städa eller tvätta håret och sen klippa luggen som har blivit alldeles för lång. Sen ska jag nog minsann till biblioteket. Ha MASSA böcker hemma att läsa ut men jag vill ha lite nytt, om USA bl a. Sen tror jag familjen ska på nån sorts utflyckt typ skogen eller nåt.


Vad gör ni en lördag som denna?


So long, 

Kommentarer
Postat av: linnsan

en lördag som denna återhämtar man sig från en extreeeeeem barrunda. gud alltså, första gången jag är ute med brudar och bara går från bar t bar dansställe t dansställe i dc. ASkalas
saknar er dock, och fN ta dom asen i fabriken. jag vet att du alltid gör ditt bästa, och ditt bästa är alltid bra. pusspuss

2008-05-17 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0