Spinnat


Var på lunchspinningen kl 12 och det är ju alltid najs med motion. Men måste säga att jag föredrar verkligen rpm-spinningen. Och ledaren på de passen är såå mycket bättre!

Men men nu är jag duschad och har ätit lunch och dricker nu grönt te. Har förrästen på mig ett par byxor som mor hittade i sin garderob, Lee med boot-cut. Haha, boot-cut is back! Har jag hört iaf.

Vid halv fem ska jag kränga på mig brors stor tennisväska och cykla in till tennishallen där det blir en timmes tennis med Emmi. Sen ska vi träffas här och käka tacos och kolla på "En Ung Jane Austen". Imorgon blir det upp "tidigt" och till Malmö/Bunkeflo. Längtar så till Malmö.

So long my dear dear friends!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: gör så :)

2008-03-28 @ 18:08:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0