Sofia och Morgan Pålsson

Så kul att träffa Sofia igen! Tyvärr så åker hon dock tillbaka till Norge på torsdag. :( Men hoppas att jag kan komma och hälsa på i vår! Vi såg iaf "Morgan Pålsson" och den var rolig! Kanske inte riktigt så rolig som jag trodde. Men ändå.
Efter att ha åkt buss (som plötsligt lade av...) så sitter jag här med en kopp te och lyssnar på stormen. Och surfar runt och drömmer mig till California. Tänk om jag verkligen kommer in (det är absolut ingen omöjlighet). Då sitter jag där omdrygt 5 månader... Sjuk tanke. Underbar tanke. Jag är trött på Sverige. Det räcker nu.

Gonatt på er!

image89

Kommentarer
Postat av: Ippa

Du ska vara glad att du bor i Sverige. USA är ju inte ideal-landet precis ;P

2008-03-02 @ 10:35:03
URL: http://ippaa.webblogg.se
Postat av: Ippa

Det är inte trisst. Det är här allting finns som betyder något - familj, vänner, pojkvän osv.

2008-03-02 @ 13:12:43
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0