Roligt

Kul att folk jag inte känner läser och kommenterar min blogg :) Mer sånt tack!

Sitter här och dricker mitt goda specialte (dricker helst inte svart te och absolut inte kaffe eftersom jag har magkatarr). Det består iaf av vitt te och mortlade kardemummakärnor och pressad citron. Hur gott som helst!
Annars har väl matdagen gått rätt bra...
Lunch: lite lax och bulgur och massa grönsaker och en sallad med lite dressing. Ett halvt äpple. Vatten och 1 äppelcidervinäger.
Mellanmål 2: halv portion fiberhavregrynsgröt med en halv banan och lite mellanmjölk.
Ikväll är inte mor hemma så far får själva bestämma mat = inte så värst nyttigt. Men det gör inte så värst mycket, ska ju på rpm-spinning kvart i sex :)

Annars så sitter jag och drömmer om Santa Barbara City College. Det verkar dock inte stanna vid en dröm :) Så härligt! Värme, sol, havet, nytt folk, "nytt" språk, ny skola, ny(a) kultur(er) etc. Gött. Jag verkligen längtar. Att flytten innebär en tur till Sthlm (för att ordna visum) är ju inte fy skam heller! JAG LÄNGTAR!!!

image112
Såhär ser tydligen "coastlinen" ut...

image113
Ganska ganska så NAJS.

image114
Amerikansk fotboll är jag ingen höjdare på, men tennis tänker jag börja med (igen).


Nej nu ska jag ta och kolla vad jag ska hitta på med barnen imorgon när jag jobbar!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0