Påskfan


Fyfan vad mycket och onyttigt ätande igår och idag har inneburit. Ok, ganska gött och så, men känns inte ett dugg fräscht! Imorgon så jävlar!!! Nya grejen blir att efter middagen dricker jag en kopp te sen borstar jag tänderna så att jag inte kan käka eller dricka nåt. Bra där. Idag har moster och hennes man varit här på påsk(a)middag, det var trevligt och lamm är gott!
Imorgon blir det förövrigt tennis med Emmi och sen tevekväll. Måndag blir det förhoppningsvis sushi med Sofia och sen lite film tror jag (träffade aldrig henne igår för det hade inneburit så fett mkt strul med bussar och skit, hon bor på lannet nämligen)... Sen ska jag försöka hitta en klipptid hos nån bra salong, för nu ska jag klippa en radikal förändring! Resultat får ni se senare!

Pusspåer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0