Oj...


Oj vad trött jag är! Inte bara fysiskt utan på en del människor också. Dock träffade jag idag typ världens sötaste unge. För första gången tänkte jag att det kanske inte skulle va helt fel att få barn nån gång senare i livet... Men nu är jag hemma och det är sköööööööönt. Jag skulle vilja ta en powernap nu, men är rädd att inte kunna sova ikväll då... Ska jobba imorgon också, men då bara till typ två. Sen träääääna halvt ihjäl mig tänkte jag. Min feta mage kommer aldrig försvinna känns det som. :(

Hej på er,

Kommentarer
Postat av: Ippa

Känner igen den där känslan.

2008-03-06 @ 19:37:45
URL: http://ippaa.webblogg.se
Postat av: carro

Svar: Jag har kollat lite på att läsa avancerad engelska i USA, typ nåt varmt ställe, västkusten... men som sagt, inget seriöst... än ;)

Det vore jädrigt nice att komma bort lite, men i får se vad som händer helt enkelt. Hur var det att jobba som bartender? Gör du det fortfarande?
kram kram

2008-03-06 @ 19:39:56
URL: http://totallydude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0