Oj... Ett tag sen.


Det var ett jävla tag sen man var här och skrev, dåligt bloggande av mig...

Iaf, igår var en lång med effektiv och trevlig dag. Upp kl sex, bussen halv åtta, jobba åtta till kvart över två. Hem med bussen och fika. Packa träningskläder och iväg och träna. Körde på bra tycker jag! Löpning i uppförsbacke som uppvärmning, blandad styrka och sen tjugo minuters intervallträning på bandet, i uppförsbacke (det känns så sjukt mycket jobbigare då!). Sen hem och käka och få ont i magen... Sen hämtad av Klara och hennes utbytesstudent Vicoria. In till stan. Konstaterar att Morgon Pålsson är slutsåld. Konstaterar att Sweeny Todd är en skräckmusikal och att alla andra filmer som går är action. Konstaterar att vi hyr en film och åker hem till Klara istället. Det gjorde vi. Efter att Klara och syster finally bestämt vilken Ben & Jerrys de skulle ha. Filmen blev Tillsammans är man mindre ensam med en av mina absoluta favoriter Audrey Tatou. Tyvärr ser hon lite för mager i denna filmen. Oh well, det var en jättetrevlig och slapp kväll med de få vänner som är kvar i K-town, vilket verkligen behövdes efter en jobbdag! Sen åkte vi med Linn hem, vilket som vanligt är något av en skräckupplevelse... Men tack ändå för skjutsen, jag lever!

Idag har jag sussat till tio men är ändå trött... Käkat frulle och läst. Nu är kl tolv och jag borde kanske ta den där timmes powerwalken. Men nej, det får nog bli nån gång efter lunch! Ska slå på en film far hyrde igår som handlar om Irland på 20-talet om jag inte minns fel. Coolt, för den filmen stod jag och höll i i torsdags men hyrde aldrig... Sen ska jag köpa biljetter till Morgan Pålsson ikväll, Sofia och jag ska ses. Väldans trevligt! Hon är hemma från Norge nämligen. :) Men nu ska jag först surfa runt på CIS hemsida för utlandsstudier. Jag har TOTALLY snöat in på att börja med två år på Santa Monica College. Det ser helt underbart ut. Ska boka till med en rådgivare nästa vecka!

Over n out,


image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0