Mot stan


Nu ska strax jag och syster ta bussen till stan. Ska ta med vovven också, det tycker hon blir skoj :) Ska se om H&M har de där skorna jag vill ha, men misstänker att de är slut för längesen... Sen ska jag boka om en ansiktsbehandling och lite annat skit... Sen hem och luncha och i eftermiddag ska jag ut och gå EN OCH EN HALV TIMME har jag bestämt. Sen en lång och najs stretch på det.

Just det ja, maten än så länge:

Frukost: 2 grova mackor, 1 ägg, 1 näve frusna jordgubbar, 1 kopp vitt te, 1 äppelcidervinäger
Nu mellanmål: 1 äpple, vatten.

Hej på er!

image106image107

Kommentarer
Postat av: Ippa

Höhö ja visst var den gullig? Ja, jag tror jag ska bli det. Ska i alla fall läsa till sjuksköterska och sen får vi se vad jag riktar in mig på efter det.

2008-03-11 @ 14:58:08
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0