Morning Vietnam

Om ni inte känner igen överskriften från en känd film så gråter jag inombords hur icke allmänbildade mina läsare (om jag har några) är...
 
Iaf, god morgon!
Jag gick upp för över en timme sen, ställde klockan. Det blir så jobbigt att gå upp kl sex imorgon om jag går upp nio/tio idag nämligen. Iofs så blir det nog jävligt jobbigt vilket som...
Käkat frulle: 1 liten skål naturell yoghurt, 1 macka, 1 ägg, 1 kopp te, 1 äppelcidervinäger.

Nu ska jag duscha mig och sånt sen är det lite att fixa... Bestämde med Kvistan att vi ska upp till Götet snart, vet inte riktigt när, men snart. Lite varmare väder hade varit najs bajs. Syftet blir ju såklart att träffa de assköna brudarna vi träffade i Barcelona. Goa glada göteborgare! Det gillar vi!

image108

Här är vi allihopa inkl. Mia och Frida (från Bollnäs). Hoppas de två sistnämnda också kan komma!

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 09:37:34
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0