Min nya sysselsättning på Internet


Igår hittade jag en blogg som en kille som pluggar i Santa Barbara skriver! Massa bilder och massa kul och intressant att läsa! Möjligtvis en orsak till den extremt kassa bloggandet igår... (?).

Igår var typ världens tråkigaste dag och jag gjorde i princip inget vettigt. Förutom att Klara ringde och ville snacka av sig lite. Hon och Johanna har siktet inställt på att bli Au-pairer i California! Hoppas de kommer nånstans i södra delen där jag ju antagligen kommer att befinna mig. De har anmält sig på en sida och valt massa grejor och de åker i september! Helt sjukt najs att ha två polare inom köravstånd/Greyhound-avstånd!!! Förstår ni vad kul vi kommer att ha?! Roadtrips, O.C.-visit, festa i L.A, shoppa, sola & bada etc etc. Det blir inte alls dumt!

Men nu är jag uppstigen, har frukost i magen sedan länge, har duschat och snyggat till mig lite i allmänhet. Nu ska jag och syster ta hunden och promenera till Konsum... Är sugen på ett glassigt magasin och kanske nåt nyttigt att förtära?

Ikväll får det banne mig bli spinning!!!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0