Ledsen för den kassa uppdateringen...


Sitter och väntar på att bli kopplad till någon på kommunens lönekontor... Fick ingen lön från skolan igår nämligen. Morsan tror att det lämnats in försent och därför kommer med vid nästa månads utbetalning. Jo jag tackar jag! Så länge vill/kan väl inte jag vänta! Jag har inga större problem med att vänta i telefonen om det inte vore för att varje gång det kommer ton och jag tror att "yes nu kommer jag fram!" så säger kommunväxel-tanten "går det bra att vänta lite till?". Gång på gång på gång. Jävligt irriterande att behöva svara hela tiden. Måste komma på nya fraser varje gång känner jag. "Ja det går bra". "Ja". "Det går fint". "Jag kan vänta".

Hold on! Nu fick jag svar. Min mor hade rätt. Det kommer om en månad. Kul att jag nu har typ 500 spänn att leva på till dess. Jättekul. Göteborgstrippen kan ju suck my ass för tillfället. Det får bli kring Valborg eller nåt.
Bajs.

Men nu ska vi åka till EKO:- och sen ska jag äta lunch och söka några jobb via mailen. Sen borde jag verkligen ta en timmes powerwalk i solskenet. Tränade förresten rätt rejält igår. 25 min styrka + 50 min spinning. Killen bredvid mig var helt otrolig! Efter mindre än 5 minuter (då jag knappt var varm) så var det som att vrida på två kranar. Det bara rann från honom. Helt sjukt! Undra hur många hinkar vatten han behövde dricka sen...

So long,
 

Kommentarer
Postat av: carro

valborg tycker jag låter nice för en tripp hit, kanske de tom e vår också, plus långhelg (eller??). Det får inte bli i maj, får då är jag inte hemma i sverige. så kom kom kom helt enkelt ;)

2008-03-27 @ 12:16:48
URL: http://totallydude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0