Jorå

Träning gick som på räls tycker jag :) Skönt värre. Tyvärr glömde jag frukt som jag brukar trycka i mig direkt efter passet (har hört att det är bra att äta nåt snabbt efteråt) så jag fick köpa nån äcklig dricka som dessutom kostade hutlösa tjugo spänn (det var ändå den billigaste).

Nu har jag skrivit ut en ansökan om finansiering för utlandsstudier från CSN... Sen ska jag fixa fram gymnasiebetygen så att jag kan få de översatta. Ett "proffs" måste göra det tydligen. Morsan har en kollega som är översättare tex så det ordnar sig nog. Sen ska jag skriva ett svar till min släkting i USA och skicka med lite bilder... Sen ska vi käka hemgjorda hamburgers här :) Imorgon är det upp mitt i natten som gäller igen... Hmm. Längtar redan till fredagkväll efter en hel dags jobb och sen en håd träning. Då ska jag good middag och sen trycka Ben & Jerrys tror jag visst. Gärna framför en fin rulle.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: carro

åh, fan va kul med amerika :) hur mkt kostar sånt? har också spanat in utlandsstudier, men inte på allvar direkt... hoppas allt e bra! kram

2008-03-05 @ 21:22:39
URL: http://totallydude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0