Jobbelijobbjobb


Jobbade som ensam lärare i en trea idag. Fan va störiga barn kan va! Men det gick rätt bra ändå! Skönt att komma hem och kunna vara "vuxen" och svära, klaga på sin fetma och sånt utan att behöva tänka på att vara en förebild.
Annars så fick jag hem information från Kilroy Education idag. Om Santa Barbara College. Verkar redigt najs det med. Imorgon ska jag ringa och boka tid i Lund. Känns verkligen som jag har bestämt mig. Nånstans i USA (helst helst helst CA iad de två första åren) SKA jag. Känns bra. Mamma och pappa har redan lovat att komma på min graduation då jag ska ha den där löjliga hatten... Iaf.

Imorgon ska jag inte jobba :) Dock torsdag och fredag = hello cash!
Så imorgon blir det träääning. Rejäl sådan. Både biff och deff.

Nu ska jag nog se lite med Skärgårdsdoktorn som jag precis upptäckt finns på svt.se. Sen ska jag somna innan tolv och gå upp åtta imorgon för att komma i "rätt" (läs fel) dygnsrytm.

Laters,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0