Jobb på ingång denna vecka...

Rektorn på skolan ringde idag. Ska jobba imorgon, torsdag och fredag. Hejdå ansiktsbehandling imorgon :( Snyft. Men jag får boka om den till en lördag nån gång. Hoppas det inte tar allt för lång tid bara.

Idag har jag iaf varit en snabb repa på ett regnigt stan med syster. Jag köpte en alldeles underbar bok, Stora Citatboken. Hur trevlig som helst. Perfekt att sitta och läsa på bussen eller lite innan man somnar. Sen köpte vi frukt på torget och lite annat. Älskar förresten att använda mitt kort när jag handlar. Det känns nästan som att det inte kostar nåt då. Vilket antagligen är tanken. :P
Iaf, sen stack jag och tränade lite löpning eftersom jag ändå tagit mig till stan...
Nu har jag käkat wok och 1 stor ruta mörk choklad. Goda grejer i SMÅ mängder är mina nya grej... Gillar fortfarande inte min vikt eller kagge. Bajsjobbigt.

Jaja, nu ska jag fixa och trixa lite. Sen är det "Anna Pihl" och "American Idol". Sen borde jag nog sova eftersom jag gå upp kl sex imorgon. 

Hejsvejs,

Kommentarer
Postat av: Ippa

Jo, men flytta vill jag inte. Resa 3-4 veckor är en helt annan sak.

2008-03-03 @ 20:03:34
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0