Jag vill bort härifrån


Fyfan vad jag inte vill bo hemma och här i K-town längre. Det är så sjukt tråkigt. Nästan inga polare kvar. Inget att göra förutom jobb ibland. Visst finns det en del att göra om man bara tänker till lite... Men jag har kommit in i någon slags fas då jag typ inte har någon ork till sådant som kräver lite ansträngning. Och det är ju tragiskt. Så det ända jag gör (i princip) är att först och främst längta till sensommaren och terminsstarten i USA. Och så längtar jag till sommaren för då kommer Linn och Maria hem.

För övrigt så sket sig mina goda matvanor nu i helgen. Jag visste att det skulle bli så. Jävla skithelvete. Och nästa helg är det påsk och sånt ju... Massa mat.


Nästa vecka ser ut såhär:
Måndag + tisdag: ingen aning
Onsdag: jobba på skolan + fritids 12-17
Torsdag: jobba på "Påskarocken" på Spisen 16-ca 02 (i baren)
Fredag: ingen aning
Lördag: påskafton och släkt på middag
Söndag: ingen aning

Resten av kvällen ser ut såhär:
Dricka upp mitt gröna te och lyssna vidare på Daft Punk, släcka mina levande ljus, gå ut och gå i mörkret, se "Parlamentet", se "Wallander", läsa, sova.

Så nu vet ni det, glöm inte att anteckna i era intresseböcker.

Och Linn: skaffa blogg!!!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0