Jag är ingen morgonmänniska


Gick upp kl sex... Vidrigt tidigt tycker jag. Är hellre uppe längre och sover längre, men så är det nog för de flesta...
Kollade på fyrans morgonteve när jag käkade frulle: 1 liten skål lättyoghurt med hemgjord musli, 1 grov ostmacka, 1 ägg fast knappt gulan, 1 kopp te, 1 äppelcidervinäger.
Iaf, så sa meterologen att det ska va grått och regnigt åtminstone tills söndag/måndag. Den ena programledaren grymtar lite om att han är trött på det vädret. Då säger hon "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" "efter regn kommer solsken". Fan va sletna uttryck. Som om vi inte hört dessa innan. Och vilken bullshit, klart att det finns dåligt väder! Dock är det ju individuellt och beror på tillfälle och behov. Sen är det klart att nån gång måste ju solen dyka upp igen, men det finns ju knappast några tidsgarantier, det kan ju lika gärna ta en månad innan solen kommer fram...

Oh well, nu ska jag snart ta bussen och jag är jäääääääättetrött och inte alls taggad att jobba med ungar.... Har iaf lite nytt i mp3:n att lyssna på på vägen dit...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Ippa

Yes den är nice =) Vet inte faktiskt, jag fick den när jag tecknade nytt abonnemang =) Ja Iphone är ju fett snygga :D

2008-03-13 @ 14:05:24
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0