Ja ja ja!


En sån härlig dag! Det är strålande sol, jag jobbar inte, jag har varit uppe ett tag och fått gjort en del. B la ett möte med Kilroy Education om ca en månad. Då ska jag söka till Santa Barbara. Innan dess ska jag påbörja massa annat pappersarbete och skit (som att översätta betyg etc).
Iaf, idag har jag än så länge tagit en prommis till affären (en bit) i solen, hur grejt som helst! Lite jobbigare med en tung kasse på hemvägen dock, mina armmuskler är inte mycket att skryta med...
Sen har jag lekt med hunden, suttit vid datorn och duschat och tvättat och grejat. Nu är lunchen nere och vid två ska jag in och träna. Styrka och löpning.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Ippa

Ja fast utan kolhydrater blir det ju jätte tråkigt. och inte bra att inte äta kolhydrater om man tränar 5-6 ggr i veckan som jag gör.. så nej.. men godis och massa onyttigt skit får jag skippa från och med nu. Så jävla trist.

2008-03-05 @ 14:30:44
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0