IBS

Har kommit i kontakt med IBS nu också. Tror att jag ska söka till Santa Monica genom dem. Borde ju vara bra att söka på mer än ett ställe. Undra om jag kommer in...

För övrigt är jag väldigt sugen på att plugga språk nu. Var med tjejen som jag hjälper på hennes arabiskalektion och fattade såklart inte ett enda ord! Men jag skulle väldigt gärna vilja lära mig. Att snacka iaf. Skriva såg så otroligt svårt ut! Fast kanske bättre för mig att skriva från höger till vänster eftersom jag är vänsterhänt = inget kladd...
Ska iaf försöka plugga vidare i den spanskabok som jag köpte i Barcelona genom kursen på jobbet. Sen vill jag ju förbereda mig mer på engelska. Och ta upp franskan igen... Det är mycket man vill men lite som egentligen blir gjort... Tyvärr. Önskar att man hade pluggat fler språk mycket tidigare än man gjorde. Varför inte börja med ett tredje språk förrän i sexan? Man lär sig språk sjukt mycket lättare när man är yngre. Nu är det ju typ kört för mig att lära ett nytt språk utan brytning... Well that sucks.

Nej nu ska jag nog göra mig iordning och sen fixa te och läsa i "Flyga Drake".

Ciao!

image90

I brist på annan mer passande bild så plockade jag fram en på Klara och mig där vi Kvistans dans, mwahaha! Självklart helst till Sugarhills Gangs "Rappers Delight".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0